Добавить компанию Регистрация
«Рэчыцкае» і LSTR выпусцілі сумесную лінейку адзення
Новости Компаний

«Рэчыцкае» і LSTR выпусцілі сумесную лінейку адзення

847

LSTR Adzieńnie выпусціў лімітаваную калекцыю адзення ў калабарацыі з брэндам піва «Рэчыцкае». Галоўнай тэмай лінейкі стала павага. 

Пры стварэнні прынта дызайнер натхняўся візуальным вобразам і каштоўнасцямі «Рэчыцкага». Асаблівы акцэнт быў зроблены на павазе — галоўнай каштоўнасці брэнда. Павага і любоў да Беларусі, павага да прадукту і спажыўцоў, якія транслюе брэнд «Рэчыцкае», ляглі ў аснову своеасаблівага візуальнага сімвала — герба «Павага». Галоўным героем герба стаў бусел, які з'яўляецца не толькі сакральным сімвалам нашай краіны, але і часткай візуальнага кода брэнда «Рэчыцкае». 

Пры стварэнні прынта дызайнер натхняўся візуальным вобразам і каштоўнасцямі «Рэчыцкага». Асаблівы акцэнт быў зроблены на павазе — галоўнай каштоўнасці брэнда. Павага і любоў да Беларусі, павага да прадукту і спажыўцоў, якія транслюе брэнд «Рэчыцкае», ляглі ў аснову своеасаблівага візуальнага сімвала — герба «Павага». Галоўным героем герба стаў бусел, які з'яўляецца не толькі сакральным сімвалам нашай краіны, але і часткай візуальнага кода брэнда «Рэчыцкае». 

C:\Users\user\Downloads\Reck_print_white.png

У калекцыю ўвайшлі футболкілонгслівы і шоперыГэта лімітаваная лінейкатаму пакуль нічога з яе купіць нельга — толькі выйграць у розыгрышы ў аднаго з блогераўПра старт продажаў калекцыі «Павага» брэнд «Рэчыцкае» паведаміць дадаткова ў сваім Iнстаграм.  

— Мы даўно хацелі выпусціць сумесную лінейку адзення, якая была б заснавана на каштоўнасцях і вобразе брэнда «Рэчыцкае», але хацеласякаб гэта было не проста брэндзiраванае адзенне, а вартая рэч з сэнсампазіцыяй і каштоўнасцямі. Нам важна, каб нашу вопратку сапраўды хацелася насіць, і мы вырашылішто LSTR ідэальна падыдзе нам як партнёр. Нам вельмі падабаецца, як брэнд працуе з сэнсамі ў сваіх візуалах, і  

 

прыўнесці ў прынты LSTR ідэі і каштоўнасці «Рэчыцкага»  даўняя мара. «Рэчыцкае» — брэнд, які паважае свайго спажыўца. Важным элементам нашай калекцыі сталі персаналізаваныя словы павагі. Кожная футболка атрымалася ўнікальнайтаму што ўсіх нас паважаюць па-рознаму і за нешта сваё— адзначыў Дзмітрый Ешчык, брэнд-мэнэджэр «Рэчыцкага». 

Акрамя таго, «Рэчыцкае» першым сярод піўных брэндаў размясціла на этыкетцы тэрмаметку, якая змяняе колер, калі піва астуджаецца да ідэальнай тэмпературыНавінкайякую выпусцілі пад першай этыкеткай з тэрмаметкай, стала «Рэчыцкае EXPORT» — піткі лагер для аматараў лёгкага піва. 

— «Рэчыцкае» — брэнд, які сапраўды ганарыцца сваёй радзімайшануе сваю культуру і якасна робіць сваю справу, — пракаментаваў Ілля Аксёнаўзаснавальнік LSTR Adzieńnie. — Нам было цікава працаваць над сумеснай лінейкай адзення. Новы прынт класна перадае галоўную каштоўнасць брэнда — павагу. 

Похожие статьи

Записей не найдено.